Grzegorz Wiosna – Marketing internetowy – Digital Beast Marketing

Dzień dobry, cześć! Jestem Grzesiek Wiosna i wykorzystuję marketing internetowy do realizacji celów biznesowych w kanałach digital. 🙂 Specjalizuję się w kampaniach dla firm IT oraz startupów.

digital beast owner

Tworzę strategie i buduję procesy, które pomagają efektywnie wykorzystać potencjał tkwiący w projektach. W 2018 roku, po kilku latach zbierania doświadczenia, wystartowałem z własna firmą – Digital Beast Marketing.

Misja Digital Beast

Misją Digital Beast jest tworzenie spersonalizowanych strategii i rozwiązań z zakresu marketingu cyfrowego, dostosowanych do wymagań rynkowych i wnoszących realną wartość biznesową. Kluczem jest tutaj świadoma analiza danych i dopasowanie do aktualnych potrzeb grupy docelowej w danym miejscu i czasie.

Wizja Digital Beast

Digital Beast dąży do maksymalnego wykorzystania potencjału tkwiącego w biznesie, dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych, Martech oraz doświadczeniu w zarządzaniu projektami marketingowymi.

Digital Beast – Cel

W Digital Beast mamy świadomość, że digital marketing jest jedną z kluczowych dróg prowadzących do realizacji celów biznesowych. Maksymalne wykorzystanie kanałów, optymalizacja procesów czy zastosowanie podejścia Data-Driven-Marketing daje podstawy do znalezienia optymalnego rozwiązania. Odniesienie sukcesu w prowadzonym projekcie – zdobycie uwagi rynku, lojalności konsumentów i osiągnięcie celów sprzedażowych – jest dla nas tak samo ważne jak dla naszych partnerów biznesowych.

Marketing internetowy – pierwsze kroki

Przygodę z marketingiem internetowym zacząłem ponad 5 lat temu. Stawiając pierwsze kroki udało mi się uzyskać wyróżnienie w drugiej i trzeciej edycji programu stypendialnego MaxROY.com dla studentów. W piątej zostałem jego laureatem.

Na początku studiów magisterskich zacząłem zdobywać doświadczenie w agencjach marketingowych. Następnie poznawałem perspektywę pracownika działu marketingu firm powiązanych z sektorem IT. Stąd m.in. doświadczenie i zamiłowanie do zarządzania projektami, metodologii zarządzania (Agile) i rozwijania projektów w środowisku startupów i software house’ów.

Zajmując się rozbudowanymi projektami, liczy się zarówno doświadczenie, jak i obszerna wiedza. Poniżej znajdziecie screeny certyfikatów w ramach Google Academy for Ads i HubSpot Academy. Więcej szczegółowych informacji na temat mojego doświadczenia zawodowego można znaleźć na LinkedIn (sprawdź tutaj).

Certyfikaty

Prywatnie – pasjonat innowacji technologicznych, miłośnik cięższego brzmienia, crossfitu i koszykówki. W marketingu intensywnie śledzę #GrowthHacking oraz #SocialSelling.

Co znajdziesz na stronie?

Jeżeli szukasz poradników, bazy wiedzy, case study z kampanii dla IT, startupów, projektów mobile, e-commerce – zapraszam na firmowy blog. Dowiesz się z niego jaka jest obecna kondycja marketingu internetowego oraz jakie trendy warto śledzić. Znajdziesz tutaj informacje na temat inbound marketingu oraz growth hacking. Poznasz również zagadnienia, które zajmujemy się na co dzień:

  • Marketing Project Management,
  • Digital Marketing Strategy,
  • IT marketing,
  • Content Marketing,
  • Google Analytics / Google AdWords,
  • SEO / Pozycjonowanie.

Potrzebujesz wsparcia swoich działań marketingowych? Chcesz porozmawiać o prowadzonym przez Ciebie projekcie? Wejdź i napisz do nas!